Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Pabianic z siedzibą w Pabianicach przy ul. Zamkowej 16, 95-200 Pabianice, zwany dalej Administratorem.
2. Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pisząc na adres: Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice lub za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora danych osobowych, wysyłając e-mail na adres: [email protected].
3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu ustalenia wyników głosowania w ramach budżetu obywatelskiego dla Miasta Pabianic – edycja 2025/2026 na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
4. Pana/i dane osobowe będą powierzone podmiotowi zewnętrznemu na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych. Podmiot zewnętrzny będzie przetwarzać powierzone dane w okresie nie dłuższym niż do 31 grudnia 2025 r. wyłącznie w celu obsługi technicznej budżetu obywatelskiego dla Miasta Pabianic – edycja 2025/2026.
5. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
6. Dane osobowe zawarte w niniejszej karcie do głosowania będą przechowywane przez okres 5 lat.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoznaczna z pozostawieniem karty do głosowania bez dalszego procedowania.
8. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
9. Pana/i dane osobowe nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.